Meest gestelde vragen
Wat is de status van mijn bestelling?
chevron-right

Je krijgt na iedere status-update een e-mail van ons. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen. Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Dan kun je de status van je bestelling ook bekijken in je persoonlijke account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en je kunt direct de status van je bestelling bekijken.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen
chevron-right

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen.

Ik kan mijn bestelling niet afronden
chevron-right

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via ons mailformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je foto op aluminium kunt genieten!

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
chevron-right

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

Er is een storing bij de betreffende bank
Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'.

Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd
Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen.

Wat als achteraf betalen niet lukt?
Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDEAL
Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen.
Via iDEAL betalen

- Overschrijving via bank
Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 à 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 10.22.52.181 t.n.v. FotoOpAluminium.nl in Kollum
IBAN: NL02 RABO 0102 2521 81
BIC: RABONL2U

Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?
chevron-right

Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.

Aanleveren van een goede foto

We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.

Originele foto

De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.

Pixelverhoudingen en bestandsgrootte

Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:

  • Windows: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Eigenschappen" --> "Details" de pixelbreedte en -hoogte van jouw foto staan.
  • Apple: Ga met de muis/cursor op de foto staan en klik op de rechtermuisknop. Vervolgens zie je bij "Toon info" --> "Afmetingen" de pixelbreedte en - hoogte van jouw foto staan.

Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.

Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?

Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.

In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.

Schema fotokwaliteit

Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.

Wat kost een foto op hout?
chevron-right

Voordat een foto op hout bij onze klanten terechtkomt, heeft het een heel productieproces achter de rug. Hout is een natuurproduct, waardoor het veel bewerkingen nodig heeft om het uiteindelijk geschikt te maken om op te printen. Onze medewerkers werken met veel passie en vakmanschap aan jouw waardevolle momenten. Een arbeidsintensief proces waardoor je bijna wel kunt spreken van een échte ambacht!

Bestellen
Bestelling plaatsen
chevron-right

FotoOpHout.nl is dé specialist in foto op hout bedrukken. Plaats je bestelling eenvoudig, veilig en snel via de volgende stappen:

  • Klik op de oranje bestelbutton 'Direct bestellen';
  • Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelbutton onder dat product;
  • Nu ben je in de besteltool. Je uploadt hier je foto vanaf je computer, mobiel of tablet
  • Je kiest vervolgens de opties van je fotoproduct;
  • Ga naar de volgende stap en selecteer eventuele extra opties;
  • Is je bestelling naar wens samengesteld? Voeg je product dan toe aan de winkelwagen;
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven;
  • Heb je een kortingscode? Voer deze dan in en klik op 'Pas toe';
  • Ben je tevreden over je bestelling? Klik dan op 'Bestelling afronden';
  • Vul je persoonsgegevens en adres in;
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties;
  • Je bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen naar je huisadres verstuurd.
Geen orderbevestiging ontvangen
chevron-right

Je bent natuurlijk benieuwd of wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Daarom sturen wij iedere klant via e-mail een orderbevestiging. Heb jij geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk is de e-mail dan in de map 'Ongewenste post' of 'Spam' terechtgekomen. Is dit het geval? Markeer dan je bericht even als 'Gewenste post'. Overige statusupdates zullen dan voortaan in je Inbox worden geplaatst. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je de status van je bestelling bekijken via je account. Je kunt gemakkelijk inloggen op je account via de volgende link: Inloggen op account Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers informeren je graag over je bestelling.

Bestelling wijzigen of annuleren
chevron-right

Direct na het plaatsen van jouw bestelling wordt deze al in productie genomen. Hierdoor is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

Account aanmaken
chevron-right

Wil je een account aanmaken op FotoOpHout.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen;
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven;
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken;
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling.

Account aanmaken

Wachtwoord vergeten
chevron-right

Heb je een account, maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Levering
Verzendkosten
chevron-right

Al onze fotoproducten en wanddecoraties worden GRATIS verstuurd. Dit geldt ook voor zendingen naar het buitenland.

Cadeaubonnen

Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!

Verzending naar buitenland
chevron-right

LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in. 

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. 

Wat als ik niet thuis ben?
chevron-right

Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van onze vervoerder heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering.
  • De chauffeur van onze heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren.
Fotoproduct retour sturen
chevron-right

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van de door jou gekozen afbeelding, formaat, en jouw opties in onze besteltool, hierdoor vervalt het herroepingsrecht. Dit geldt ook voor afbeeldingen vanuit onze eigen collectie, of een gekozen foto op een partnerplatform. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je een gegronde klacht hebt over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 3 werkdagen bij ons vermeld worden. Wij willen graag zo snel mogelijk je klacht afhandelen, zodat je snel kan genieten van je foto. Na het insturen van je opmerking of klacht, heb je binnen 24 uur van ons een reactie. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto sturen via het mailformulier

2. Wij sturen je een retourlabel
Wij maken een retourlabel voor je aan. Dit label sturen wij je via de e-mail. Print dit label uit en plak dit op het retourpakketje. Lever vervolgens het pakketje in bij een DHL pakketshop. 

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening.

Betaling
Betalen via iDEAL of MisterCash
chevron-right

Internetbankier je bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, Regiobank, van Lanschot, ASN Bank, Bunq, Knab of Triodos Bank? Dan heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet. Betalen met MisterCash is een service voor onze Belgische klanten en werkt op dezelfde wijze als iDeal.

Waarom betalen via iDEAL of MisterCash?

  • Betalen via iDEAL of MisterCash is bij FotoOpHout helemaal gratis.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
  • Je hoeft niets te installeren om iDEAL of Mistercash te gebruiken.
Achteraf betalen via Klarna
chevron-right

Klarna voert voor FotoOpHout.nl het achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn voorwaarden. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geaccepteerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Waarom betalen via Klarna?

  • Betaal pas wanneer je je fotoproduct hebt ontvangen.
  • Je betaalt snel, simpel en veilig via je eigen bank.
Betalen via Creditcard
chevron-right

Wanneer je wilt betalen via Mastercard of Visa dan kan dit door de gewenste betaalmethode te kiezen tijdens het afrekenen.

Betalen met Creditcard is GRATIS

Betalen via PayPal
chevron-right

Indien je een account hebt bij Paypal dan kan je ook hiermee betalen. Wanneer je geen account hebt bij Paypal dan kan je alsnog betalen via Mastercard of Visa, dit kan door te kiezen voor ''betalen als gast'' bij PayPal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.paypal.nl

Betalen via bankoverschrijving
chevron-right

Als je kiest voor bankoverschrijving dan maak je zelf het verschuldige bedrag over naar onze bankrekening. Van onze partner MultiSafepay ontvangt u dan een e-mail met alle gegevens om het bedrag over te maken.

LET OP: Betalen via overschrijving is gratis maar kan enkele dagen verwerkingstijd in beslag nemen, dit heeft dus invloed op de levertijd van uw bestelling.

Mijn betaling is mislukt
chevron-right

Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank.
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de bestelling nogmaals proberen te plaatsen via een andere betaalmethode.
  • Er is een storing bij de betreffende betaaldienst.
    Als betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes of wachten tot de desbetreffende betaaldienst de storing heeft opgelost.
  • Je hebt voor Klarna gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd.
    Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Klarna een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd, waardoor Klarna heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing, gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Klarna hanteert een strikt privacybeleid, zoals omschreven in zijn voorwaarden.

Factuur ontvangen
chevron-right

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een e-mailbericht via het mailformulier. Onze klantenservice stuurt je dan een nieuwe factuur.

Vragen over foto op hout
Wat is een foto op hout?
chevron-right

Je foto wordt geprint op een houtsoort naar keuze. Door de mooie, unieke structuur van het hout krijgt je foto een bijzonder levendig karakter.

Formaten en prijzen foto op hout
chevron-right

De prijs van een foto op hout is afhankelijk van het formaat dat je kiest.

Afwijkende formaten foto op hout
chevron-right

Sommige situaties vragen om maatwerk. Wij denken graag met je mee! Neem voor speciale wensen of formaten gerust eens vrijblijvend contact met ons op.

Fotobewerkingen
chevron-right

Ook bewerkingen als een kleurenfoto omzetten naar zwart-wit of sepia tinten kun je gemakkelijk in onze besteltool uitvoeren.

Kwaliteit van onze houtprints
chevron-right

FotoOpHout.nl is een zusterbedrijf van CanvasCompany.nl. CanvasCompany.nl is al bijna 10 jaar toonaangevend in de fotografiemarkt door marktleider te zijn in het bedrukken van foto op canvas. Wij zijn door diverse gerommeerde partijen als beste getest en kunnen honderden fotografen tot onze vaste klanten rekenen.

Duurzaam hout met FSC/PEFC keurmerk
chevron-right

Wij vinden het belangrijk dat de productie van onze foto op hout niet ten koste gaat van de mooie natuur wereldwijd. Daarom maken wij alleen gebruik van hout dat uit verantwoord beheerde bossen komt en voorzien is van een FSC-keurmerk of PEFC-keurmerk. De logo's van beide keurmerken kun je tegenkomen op uiteenlopende producten waar hout aan te pas komt: drukwerk, kopieerpapier, tijdschriften, tuinhout, bouwhout, vloeren en vele andere producten.

FSC en PEFC hebben beide hetzelfde doel voor ogen: ze zijn voor duurzaam bosbeheer. Hoe meer gecertificeerd hout er wordt verkocht, hoe groter de prikkel voor boseigenaren is om voor duurzaam bosbeheer te kiezen. Op dit moment is ongeveer 10% van alle bossen wereldwijd gecertificeerd door FSC en PEFC. Er is volgens beide partijen nog een lange weg te gaan om te komen tot 100% gecertificeerde bossen wereldwijd. Als je bij het kopen van hout en andere door uit hout vervaardigde producten let op het FSC of PEFC keurmerk, draag jij ook je steentje bij aan het behoud van bossen en een gezonde leefomgeving voor mens en dier.

Foto op hout met whitewash behandeling
chevron-right

Hout is een natuurproduct. Dit houdt in dat geen plank gelijk is. De ene plank is mooi effen, zonder veel noesten, de andere plank bevat meerdere noesten. Het hout dat wij gebruiken voor je foto op hout wordt streng geselecteerd op bruikbaarheid. Je foto komt natuurlijk het meest mooi uit op hout dat niet teveel oneffenheden bevat.

Om een goede kleurechtheid te garanderen, kunnen wij je foto op hout behandelen met whitewash. Je kunt whitewash vergelijken met een dun wit laagje verf. Door een dunne laag whitewash aan te brengen, is de kleur van het hout en de noesten en nerven minder zichtbaar. Hierdoor wordt je foto helderder en kleurechter afgedrukt. Vandaar dat 90% van onze klanten kiest voor een foto op hout met whitewash. De behandeling is optioneel. Voor sommige foto's kan het juist ook mooi zijn dat de eigenschappen van hout nog duidelijk zichtbaar zijn door de foto heen. Een whitewash behandeling kost 22% extra (berekend over de betreffende foto op hout prijs).

Moet ik kiezen voor whitewash?
Smaken verschillen. Daarom kiest de ene klant wel voor whitewash en de andere niet. Het merendeel van onze klanten, zo'n 90%, kiest voor een whitewash behandeling, omdat de foto heel mooi helder wordt afgedrukt. Bij foto's met gezichten en zwart-wit foto's adviseren wij ALTIJD voor een whitewash behandeling te kiezen. Kies je er toch voor om jouw foto zonder whitewash te bestellen? Dan houdt dat in dat de kleuren minder fel worden en dat noesten en de houtstructuur van het hout zeer duidelijk zichtbaar in jouw foto naar voren komen. Wanneer er geen whitewash gebruikt wordt, worden namelijk alle witte gedeeltes van jouw foto in de houtkleur weergegeven. FotoOpHout.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele klachten die op jouw keuze om geen whitewash te gebruiken, betrekking hebben.

Wat zijn nerven en noesten?

Nerven zijn zichtbare lijnen in hout. Ze ontstaan door de jaarringen van een boom. Noesten zijn donkere 'rondjes' in een plank. Ze ontstaan door zijtakken die aan een boom groeien. Noesten en nerven geven je foto op hout extra karakter. We zorgen er echter wel voor dat het hout dat we gebruiken niet te veel noesten en nerven bevat. Dit doen wij door hout in de hoogste klasse in te kopen en zelf nog een strenge kwaliteitscontrole uit te voeren, waarbij hout dat niet voldoet aan onze eisen, niet gebruikt wordt voor onze houtprints.

Om je foto zo kleurecht mogelijk te printen, adviseren wij een whitewash behandeling toe te passen. Dit is een licht laagje 'witte verf', waardoor de houtkleur niet door je foto komt en noesten en nerven minder zichtbaar zijn. De nerven zijn licht zichtbaar in je houtprint.

Natuurlijke werking van hout
chevron-right

Hout is een natuurproduct en 'werkt', omdat het onderhevig is aan schommelingen van de luchtvochtigheid. Wij Nederlanders leven in een zogenoemd 'zeeklimaat'. Een kenmerk van een zeeklimaat is dat er grote verschillen in luchtvochtigheid optreden in verschillende jaargetijden. Je kunt de werking van hout vergelijken met een spons: als het hout droog is (lage luchtvochtigheid) dan krimpt het en als het hout vochtig is (hoge luchtvochtigheid) zal het uit gaan zetten.

Foto op hout ophangen
chevron-right

Als je je foto op hout op wilt hangen aan de wand, is een ophangsysteem handig. Deze kan optioneel bijbesteld worden in onze besteltool.

Zakelijke mogelijkheden
chevron-right

Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere foto op houtprints afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!

Fotograaf of reseller
chevron-right

Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand.

  • Wij leveren constante kwaliteit;
  • Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges;
  • Je krijgt een vast contactpersoon;
  • In overleg is bijna alles mogelijk!
Klantenservice
Klachten
chevron-right

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Dien je klacht dan binnen 3 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij graag via ons mailformulier
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht.

Contactpagina

Bereikbaarheid
chevron-right

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 8:30 uur tot 16:00 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

Algemene voorwaarden
chevron-right

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

Algemene Voorwaarden

Bescherming persoonsgegevens
chevron-right

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren.

Welke gegevens hebben we van je nodig?

Voor- en achternaam: wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even contact met je op.

E-mailadres: je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

Beveiligde bestel- en betaalomgeving
chevron-right

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.

Gebruik codes en vouchers
Bestellen met een kortingscode
chevron-right
  1. Ga naar de website die op de voucher of waardebon wordt genoemd
  2. Start het bestelproces en doorloop zorgvuldig alle stappen
  3. Tegen meerkosten kan je vaak een ander formaat, variant of extra opties kiezen
  4. Nadat de bestelling in de winkelmand is geplaatst, vult je de waardeboncode in. Neem deze zorgvuldig over of kopieer deze rechtstreeks van de voucher of waardebon. Let erop dat je geen spaties mee kopieert. Vergeet niet op ‘pas toe’ te klikken!
  5. Rond de betaling af en het product is besteld.
Als de code niet werkt
chevron-right

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw code niet werkt.

  • De code werkte eerste wel, maar nu niet meer nadat je het betaalscherm vroegtijdig hebt verlaten. In dit geval wordt jouw code automatisch geactiveerd binnen 45 minuten. Helaas moet je dus even geduld hebben
  • De code is foutief overgenomen of gekopieerd. Let er bij het kopiëren op dat je geen spatie vóór of achter de code mee kopieert
  • Mocht 1 van bovenstaande redenen niet aan de orde zijn en werkt jouw code nog steeds niet? Neem dan contact op via ons contactformulier
Meer dan 1 waardebon gebruiken in dezelfde bestelling
chevron-right

Je kunt per bestelling 1 waardebon gebruiken. Je moet dus voor elk product een nieuwe bestelling plaatsen en het hele bestelproces doorlopen. Dat staat in de voorwaarden van de partij waar je de code hebt gewonnen of gekocht. Extra opties die je bestelt worden wel in dezelfde zending aangeboden.
Is dit niet het juiste antwoord op je vraag, neem dan contact met ons op

Als de factuur niet klopt
chevron-right

Als je denkt dat de factuur niet klopt, doe dan eerst een aantal checks voordat je contact opneemt met ons.

  • Check of het bestelde product exact overeenkomt met het product dat op de voucher of waardebon staat
  • Check of het verschil komt door eventueel bestelde extra opties
  • Check de verzendkosten. Zoals in de voorwaarden genoemd betaal je die altijd bij de partij die het product levert.

Als je nog steeds denkt dat de factuur niet klopt, neem dan contact met ons op.

Kiezen van een ander formaat of variant
chevron-right

Het is mogelijk om tegen bijbetaling een ander formaat of variant te kiezen. Bij een goedkoper formaat of variant worden géén kosten teruggestort

Geldigheid van de voucher
chevron-right

De code is meestal 3 maand geldig, de geldigheidsdatum staat op de waardebon. Vaak is de code nog wat langer geldig, we raden je aan de code altijd even te proberen voor dat je contact opneemt.